Następny klient pracuje na Ms Dynamics 365 for Finance and Operations

Na koniec czerwca 2021r. kolejny klient z naszego grona, światowy dostawca komponentów elektrycznych z powodzeniem wystartował z Ms Dynamics 365 for Finance and Operations.Firma wchodzi w skład koncernu zatrudniającego ponad 25 tysięcy osób i zawsze stawiała na rozwój i innowacyjne podejście. Integris dostosował do polskich funkcjonalności finanse, a od 2012 roku po wdrożeniu Microsoft Dynamics AX2009 (moduły:finanse,handel,logistyka) cały czas pod czujnym okiem naszych doświadczonych konsultantów, dokonuje upgarde’u systemu do najnowszej wersji.
Dziękujemy za zaufanie i wieloletnią współpracę.

Intensywny maj we wdrożeniu Microsoft Dynamics AX 2012

Początek maja zeszłego roku to kolejne udane wdrożenie systemu Microsoft Dynamics AX 2012 u nowego klienta. Integris brał udział we wdrożeniu takich modułów jak: finanse wraz z polskimi funkcjonalnościami, sprzedaż i zakupy. Nasz klient to firma produkcyjna, której celem jest waloryzowanie produktów ubocznych pochodzących z przemysłu jajowego. Dzięki opracowaniu unikatowej technologii do zbierania i przetwarzania tego produktu, producent oferuje bazę do wysokiej jakości pasz dla zwierząt. Wszystkie produkty mają gwarancję najwyższej jakości i spełniają najsurowsze normy, dostarczając niezbędnych składników odżywczych niezbędnych do uzupełnienia codziennego karmienia zwierząt.
Dziękujemy za zaufanie jakim został obdarzony Integris i cieszymy się, że możemy na bieżąco wspierać w obsłudze systemu naszego klienta.

Do branży kosmetycznej również zawitały rozwiązania Microsoft Dynamics

W maju zeszłego roku mieliśmy przyjemność uruchomić start systemu Microsoft Dynamics AX 2012 dla naszego nowego klienta. Jedna z sieci kosmetycznych z Holandii postanowiła rozszerzyć swoją działalność i wkroczyć prężnie na polski rynek. Marka powstała w 2000 roku i cieszy się niesłabnącym powodzeniem już w 27 krajach Europy, Azji oraz w Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Oferują swoim odbiorcom wysokiej jakości produkt w przystępnej cenie w szerokiej gamie.
Zakres wdrożenia w jakim brał udział Integris to moduł finansowy wraz z jego polskimi funkcjonalnościami. Na chwilę obecną w dalszym ciągu wspieramy naszego klienta w bieżącej obsłudze systemu.

Zakończyliśmy kolejne wdrożenie MS Dynamics 365 for Finance and Operations

Kwiecień w zeszłym roku dla naszej firmy zaowocował kolejnym ukończonym projektem wdrożeniowym w zakresie finansów. Idąc z duchem postępu nasz klient zdecydował się na wdrożenie modułu finansowego wraz z polskimi funkcjonalnościami systemu MS Dynamics 365 for Finance and Operations. Nasz odbiorca jako globalny lider rozwiązań testowych i jakościowych działa na rynku od 1999 roku, posiadając biura na całym świecie. Współpracuje z projektantami produktów i deweloperami oraz producentami OEM, pomagając im osiągnąć najwyższą jakość produktów. Nasz klient oferuje specjalistyczną wiedzę oraz innowacyjne testy, inspekcję wizyjną, montaż precyzyjny. Ponadto zapewnia znaczące korzyści techniczne, finansowe i rynkowe dla klientów z branży lotniczej, motoryzacyjnej, obronnej, nauk przyrodniczych, konsumenckiej oraz wielu innych.
To był ciekawy czas dla naszego Zespołu zakończony sukcesem.

MS Dynamics 365 for Finance and Operations w nowej firmie

W zeszłym roku w kwietniu, nasz klient będący częścią międzynarodowej grupy produkującej podłoża uprawne, rozpoczął pracę na systemie MS Dynamics 365 for Finance and Operations. Nasza firma uczestniczyła w projekcie wdrożenia modułu finansowego z wszystkimi polskimi funcjonalnościami. Zakłady produkcyjne naszego klienta zatrudniają 800 pracowników i wytwarzają 3 mln m3 podłoży uprawnych rocznie, które eksportowane są do 60 krajów na całym świecie. W ramach systematycznej modernizacji nowoczesnych linii produkcyjnych nasz klient postawił również na wdrożenie odpowiedniego systemu ERP. Integris pracował również nad wdrożeniem środków trwałych oraz oprogramowaniem i dostosowaniem zmian w JPK.
Tym samym kolejna firma dołączyła do zadowolonych użytkowników systemu MS Dynamics wdrożonego przez naszą firmę.

Ruszyliśmy z nowym wdrożeniem MS Dynamics 365 for Finance and Operations

Kolejny klient produkujący akustyczne panele ścienne i sufitowe dołączył do grona firm, w których Integris dokonał wdrożenia systemu MS Dynamics 365 for Finance and Operations. Z początkiem tego roku nasz klient rozpoczął pracę na modułach takich jak finanse, sprzedaż, zakupy i logistyka. Ten ceniony producent służy pomocą w zaprojektowaniu najbardziej optymalnego rozwiązania akustycznego, obejmując swoją działalnością każdy etap, począwszy od wstępnego wsparcia technicznego po instalację.
Cieszymy się, że w naszym portfolio znalazł się następny niezwykle ciekawy projekt zakończony sukcesem.

Firma z branży bukmacherskiej również dołączyła do użytkowników Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations.

Jedna z większych firm branży bukmacherskiej i hazardowej w Europie Środkowo -Wschodniej wdrożyła z naszą pomocą moduł finansowy systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations. Od stycznia tego roku polski oddział rozpoczął pracę na tym module z dostosowanymi polskimi funkcjonalnościami.
Przedmiotem działalności naszego klienta jest organizowanie zakładów bukmacherskich na wydarzenia sportowe, polityczne i społeczne. Od czasu założenia, firma rozwinęła sieć wielu tysięcy punktów naziemnych na terenie różnych krajów Europejskich, zatrudniając kilka tysięcy pracowników. Prężnie się rozwijając, firma powiększyła swoje wpływy, oferując również zakłady online oraz otwierając kasyna i inwestując w najnowsze technologie.
Polski oddział rozpoczął swoją działalność oferując swoje usługi w wielu punktach stacjonarnych oraz zakłady online. Firma stale inwestuje w rozwój, innowacyjność produktów i usług. Obecnie klienci mogą zakładać się za pośrednictwem strony internetowej oraz najnowocześniejszej aplikacji do zakładów sportowych na rynku.
Cieszymy się, że kolejna firma z tak rozwojowej branży dołączyła do użytkowników światowego lidera ERP.

Wdrożenie Dynamics 365 for Finance and Operations dla międzynarodowej grupy medialnej

Kolejne wdrożenie modułu finansów – system Dynamics 365 for Finance and Operations odbyło się w polskim oddziale największej na świecie międzynarodowej grupy medialnej specjalizującej się w obszarze technologii teleinformatycznych.
Rozwiązania proponowane przez grupę docierają do odbiorców w prawie 100 krajach na sześciu kontynentach. Firma oferuje rozwiązania marketingowe pozwalające dotrzeć do prawie 20 tysięcy prezesów oraz członków zarządów decydujących o zakupie technologii oraz ponad 100 tysięcy dyrektorów i specjalistów IT mających wpływ na wybór konkretnych rozwiązań i dostawców.
Polski oddział zajmuje się wydawaniem wielu czasopism i magazynów dla kadry zarządzającej portalu z branży IT. Witryny należące do wydawnictwa docierają do kilku milionów użytkowników
Wszystkie oferowane rozwiązania zapewniają precyzyjne dotarcie do właściwych osób poprzez różnorodne platformy komunikacji – witryny internetowe, media społecznościowe, czasopisma, raporty tematyczne, konferencje, spotkania biznesowe i produkcje video.
Cieszymy się, że kolejna firma z tak rozwojowej branży zaufała nam by wdrożyć rozwiązania Microsoft 365.

 

MS Dynamics 365 for Finance and Operations u kolejnego klienta

Nowy projekt, nowy klient, nowa branża, nowe wyzwanie.
Nasz rodzimy klient to przedsiębiorstwo prawie ze stuletnią historią, które od początku związane jest z branżą rowerową. Swoją działalnością obejmują produkcję rowerów pod własnymi markami.Realizują również zlecenia pod brandem klienta. W 1993 roku otworzyli zakład produkcyjny w Polsce, gdzie głównie skupiają się na montażu rowerów. Dział zakupów, logistyka i Zarząd znajdują się w Niemczech.
Nasza firma sprawnie i skutecznie na początku listopada 2020 roku, dzięki naszemu doświadczonemu zespołowi konsultantów, zakończyła wdrożenie systemu MS Dynamics 365 for Finance and Operations dot.modułu finansów wraz z jego wszystkimi polskimi funkcjonalnościami.