Nowy CRM Microsoft to narzędzie wyznaczające nowe standardy produktywności, obsługi i komunikacji z klientem. Dostępność nowych funkcji wraz z udoskonalonym interfejsem i integracją z innymi systemami sprawia, że jest to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi na rynku.

Co nowego?

Produktywność: pełna integracja narzędzi CRM z narzędziami oprogramowania Office 365, Outlook, Excel, Word, pozwalająca na szybkie i automatyczne tworzenie dokumentów, korzystanie z grup, współużytkowanie danych. Wykorzystanie OneDrive dla Firm do zarządzania dokumentami prywatnymi.

Inteligencja: stworzenie inteligentnych procesów sprzedażowych, marketingowych i serwisowych przy zastosowaniu pakietu Cortana Analytics. Inteligentne sugerowanie produktów, podpowiedzi oraz możliwość przeszukiwania całej zawartości systemu na bazie dotychczasowych transakcji i baza wiedzy o produktach. Analiza preferencji klientów w serwisach społecznościowych i kontekstowe prowadzenie klienta przez procesy CRM.

Mobilność: rozwój wykorzystania technologii mobilnych, z maksymalizacją funkcjonalności offline, możliwością tworzenia aplikacji mobilnych o strukturze zadaniowej. Tworzenie głębokich połączeń pomiędzy aplikacjami mobilnymi, umożliwiające bezpośrednie przechodzenie do rekordów, widoków czy pulpitów nawigacyjnych w CRM.

Integracja usług serwisowych: jednorodne rozwiązanie do obsługi serwisowej klienta. Baza wiedzy dla serwisantów, samoobsługowy i asystowany moduł obsługi serwisowej i zarządzanie zadaniami serwisantów mobilnych.

To oczywiście nie wszystkie nowości w systemie. Zapraszamy do kontaktu, a nasi konsultanci zaprezentują całą paletę możliwości i korzyści, jakie zapewnia użytkowanie nowego Dynamics CRM2016!