We współczesnym świecie sieć mediów społecznościowych staje się jednym z najważniejszych źródeł informacji.

Możliwość monitorowania wpisów, artykułów, opinii jest bezcennym narzędziem dla działów sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Rozwiązanie Microsoft Social Engagement dla Dynamics CRM daje bezpośredni wgląd w opinie klientów i potencjalnych klientów na temat firmy i produktów, a także pozwala na interaktywny kontakt i kształtowanie opinii. Inteligentne narzędzia analizy mediów społecznościowych pozwalają w porę rozpoznać pojawiające się trendy na podstawie wpisów użytkowników, zarówno pozytywnych, negatywnych, jak i neutralnych. Dzięki konsolidacji i analizy danych w Dynamics CRM i Dynamics Marketing w prosty sposób można określić w jakim kierunku rozwijać działalność, zdiagnozować popełniane błędy i z wyprzedzeniem korygować je unikając negatywnych konsekwencji.

Zadzwoń, napisz, dowiedz się jak bogate funkcjonalności Dynamics CRM mogą pomóc Twojej firmie w optymalizacji działań i zwiększyć dynamikę rozwoju.