Dynamics 365 for Marketing, jest częścią rodziny Microsoft Dynamics 365. Jest to wszechstronne narzędzie do działań marketingowych, które może posłużyć do planowania, przeprowadzania i kontroli akcji marketingowych.  W pakiecie dostępne są różnorodne funkcjonalności, m.in.:

  • wizualny projektant wiadomości tekstowych lub e-maili – łatwe projektowanie metodą drag-n-drop; możliwy podgląd prezentacji na różnych urządzeniach, w tym mobilnych.
  • zaawansowane narzędzia do zarządzania leadami – umożliwiające spersonalizowanie treści dla określonych grup – leadów;
  • łatwa komunikacja z działem Sprzedaży w tym udostępnianie kalendarza i wglądu do działań marketingowych,
  • Microsoft Social Engagement – do badania działań marketingowych w social media;
  • Marketing Intelligence – umożliwia wgląd w efekty przeprowadzanych kampanii – raportowanie w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem m.in. Excel, PowerBi.

A ponadto pełna integracja wszystkich procesów marketingowych. Planowanie, budżetowanie i śledzenie przeprowadzanych akcji i kampanii odbywa się z wykorzystaniem jednej platformy – wspólnej dla Twojego zespołu, innych departamentów czy agencji.

 

Więcej informacji na stronie dynamics.microsoft.com/pl-pl/ i na naszym kanale YouTube.