MS Dynamics 365 for Finance and Operations w nowej firmie

W zeszłym roku w kwietniu, nasz klient będący częścią międzynarodowej grupy produkującej podłoża uprawne, rozpoczął pracę na systemie MS Dynamics 365 for Finance and Operations. Nasza firma uczestniczyła w projekcie wdrożenia modułu finansowego z wszystkimi polskimi funcjonalnościami. Zakłady produkcyjne naszego klienta zatrudniają 800 pracowników i wytwarzają 3 mln m3 podłoży uprawnych rocznie, które eksportowane są do 60 krajów na całym świecie. W ramach systematycznej modernizacji nowoczesnych linii produkcyjnych nasz klient postawił również na wdrożenie odpowiedniego systemu ERP. Integris pracował również nad wdrożeniem środków trwałych oraz oprogramowaniem i dostosowaniem zmian w JPK.
Tym samym kolejna firma dołączyła do zadowolonych użytkowników systemu MS Dynamics wdrożonego przez naszą firmę.

Ruszyliśmy z nowym wdrożeniem MS Dynamics 365 for Finance and Operations

Kolejny klient produkujący akustyczne panele ścienne i sufitowe dołączył do grona firm, w których Integris dokonał wdrożenia systemu MS Dynamics 365 for Finance and Operations. Z początkiem tego roku nasz klient rozpoczął pracę na modułach takich jak finanse, sprzedaż, zakupy i logistyka. Ten ceniony producent służy pomocą w zaprojektowaniu najbardziej optymalnego rozwiązania akustycznego, obejmując swoją działalnością każdy etap, począwszy od wstępnego wsparcia technicznego po instalację.
Cieszymy się, że w naszym portfolio znalazł się następny niezwykle ciekawy projekt zakończony sukcesem.

Firma z branży bukmacherskiej również dołączyła do użytkowników Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations.

Jedna z większych firm branży bukmacherskiej i hazardowej w Europie Środkowo -Wschodniej wdrożyła z naszą pomocą moduł finansowy systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations. Od stycznia tego roku polski oddział rozpoczął pracę na tym module z dostosowanymi polskimi funkcjonalnościami.
Przedmiotem działalności naszego klienta jest organizowanie zakładów bukmacherskich na wydarzenia sportowe, polityczne i społeczne. Od czasu założenia, firma rozwinęła sieć wielu tysięcy punktów naziemnych na terenie różnych krajów Europejskich, zatrudniając kilka tysięcy pracowników. Prężnie się rozwijając, firma powiększyła swoje wpływy, oferując również zakłady online oraz otwierając kasyna i inwestując w najnowsze technologie.
Polski oddział rozpoczął swoją działalność oferując swoje usługi w wielu punktach stacjonarnych oraz zakłady online. Firma stale inwestuje w rozwój, innowacyjność produktów i usług. Obecnie klienci mogą zakładać się za pośrednictwem strony internetowej oraz najnowocześniejszej aplikacji do zakładów sportowych na rynku.
Cieszymy się, że kolejna firma z tak rozwojowej branży dołączyła do użytkowników światowego lidera ERP.

Wdrożenie Dynamics 365 for Finance and Operations dla międzynarodowej grupy medialnej

Kolejne wdrożenie modułu finansów – system Dynamics 365 for Finance and Operations odbyło się w polskim oddziale największej na świecie międzynarodowej grupy medialnej specjalizującej się w obszarze technologii teleinformatycznych.
Rozwiązania proponowane przez grupę docierają do odbiorców w prawie 100 krajach na sześciu kontynentach. Firma oferuje rozwiązania marketingowe pozwalające dotrzeć do prawie 20 tysięcy prezesów oraz członków zarządów decydujących o zakupie technologii oraz ponad 100 tysięcy dyrektorów i specjalistów IT mających wpływ na wybór konkretnych rozwiązań i dostawców.
Polski oddział zajmuje się wydawaniem wielu czasopism i magazynów dla kadry zarządzającej portalu z branży IT. Witryny należące do wydawnictwa docierają do kilku milionów użytkowników
Wszystkie oferowane rozwiązania zapewniają precyzyjne dotarcie do właściwych osób poprzez różnorodne platformy komunikacji – witryny internetowe, media społecznościowe, czasopisma, raporty tematyczne, konferencje, spotkania biznesowe i produkcje video.
Cieszymy się, że kolejna firma z tak rozwojowej branży zaufała nam by wdrożyć rozwiązania Microsoft 365.

 

MS Dynamics 365 for Finance and Operations u kolejnego klienta

Nowy projekt, nowy klient, nowa branża, nowe wyzwanie.
Nasz rodzimy klient to przedsiębiorstwo prawie ze stuletnią historią, które od początku związane jest z branżą rowerową. Swoją działalnością obejmują produkcję rowerów pod własnymi markami.Realizują również zlecenia pod brandem klienta. W 1993 roku otworzyli zakład produkcyjny w Polsce, gdzie głównie skupiają się na montażu rowerów. Dział zakupów, logistyka i Zarząd znajdują się w Niemczech.
Nasza firma sprawnie i skutecznie na początku listopada 2020 roku, dzięki naszemu doświadczonemu zespołowi konsultantów, zakończyła wdrożenie systemu MS Dynamics 365 for Finance and Operations dot.modułu finansów wraz z jego wszystkimi polskimi funkcjonalnościami.

Nowe wdrożenie MS Dynamics 365 for Finance and Operations

Nasz kolejny klient, europejski lider rynku inteligentnych energooszczędnych rozwiązań dla powietrza wewnętrznego i wentylacji specjalistycznej, w tym wentylacji pożarowej, dołączył do grona firm posiadających system MS Dynamics 365 for Finance and Operations.
W listopadzie 2020 roku zakończyliśmy z sukcesem wdrożenie systemu w zakresie: finansów, sprzedaży, zakupów, produkcji i logistyki.
Ten strategiczny partner dla klientów, którzy pragną wdrożyć systemowe rozwiązania przetwarzania powietrza, zapewniając jednocześnie najwyższe standardy, wprowadził na rynek rewolucyjną technologię filtracyjną, która zapewnia skuteczną eliminację bakterii i wirusów (włącznie z SARS-COV-2).
Projekt był dla nas wyzwaniem, ale finalnie zakończył się powodzeniem.

Wdrożenie systemu Ms Dynamics 365 for Finance and Operations dla firmy z sektora IoT

Szybko rozwijająca się międzynarodowa firma, skupiająca ekspertów z zakresu Internetu Rzeczy (IoT) w Europie i USA, która dostarcza oprogramowanie wspierające cyfrową rewolucję przemysłu, dokonała z naszą pomocą, w polskim oddziale na początku października 2020 roku, wdrożenia systemu Ms Dynamics 365 for Finance and Operations. Dokonaliśmy całkowitego wdrożenia modułu finansów, dostosowując go do polskich funkcjonalności. Firma ta proponuje digitalizację fizycznych obiektów i umożliwia komunikację z każdym urządzeniem lub czujnikiem, jak również integrację z innymi systemami informatycznymi.
Niezmiernie cieszymy się, że wsparliśmy naszą pracą firmę tworzącą oprogramowanie dla platformy korporacyjnej IoT.

Branża rolnicza również z Microsoft Dynamics

Duński międzynarodowy producent rozwiązań rolniczych do dystrybucji nawozów organicznych, postanowił w polskim oddziale dokonać wdrożenia Microsoft Dynamics AX 2009 w zakresie finansów. Integris podjął współpracę i z początkiem czerwca 2020 roku udało się nam wdrożyć wszystkie polskie funkcjonalności. Nasz klient od 75 lat zaspakaja potrzeby profesjonalnych klientów w zakresie wysoce niezawodnych, wydajnych i najwyższej jakości rozwiązań. Ten globalny producent koncentruje się na rozwiązaniach umożliwiających użytkownikom ochronę środowiska, optymalne nawożenie upraw oraz zapewnia lokalnie szybki serwis i dostawy części zamiennych.
Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym ciekawym projekcie od samego początku.

Ms Dynamics 365 for Finance and Operations dla branży budowlanej

Wiodący europejski inwestor na rynku nieruchomości, działający głównie na rynku biurowym, mieszkaniowym, handlowym, rekreacyjnym i logistycznym z początkiem czerwca 2020 roku wdrożył z naszym udziałem Ms Dynamics 365 for Finance and Operations.
Ten jeden z największych deweloperów i inwestorów nieruchomości komercyjnych w Belgii i Polsce, w ciągu ostatnich kilku lat odnotował gwałtowny wzrost. Pozycję na rynku potwierdzają liczne prestiżowe nagrody, zbierane na przestrzeni kilku lat i przyznawane zarówno firmie, jak i wielu jej projektom. Wdrożenie zrobiliśmy w obszarze finansów oraz oprogramowaliśmy i dostosowaliśmy zmiany w JPK.

Prace wdrożeniowe systemu Ms Dynamics 365 for Finance and Operations u nowego klienta zakończone

Firma Integris w czerwcu 2019 roku rozpoczęła współpracę z firmą produkcyjną z branży farmaceutycznej w projekcie wdrożenia systemu Ms Dynamics 365 for Finance and Operations. Celem naszych działań było sprawdzenie i uzupełnienie polskich funkcjonalności dot. m.in. JPK czy podatków. Głównym założeniem projektu było ustawienie JPK, Vat’u i Intrastat do polskich wymogów. Polski oddział z w pełni dostosowanym systemem ruszył z początkiem kwietnia 2020 roku.