INTEGRIS Doświadczona kadra

Dynamics 365 (CRM)

 

Microsoft Dynamics 365 to usługa dająca możliwość wyboru. Połączenie aplikacji biznesowych w tym CRM i ERP na jednej platformie pozwala rozwijać firmę na własnych warunkach. Możesz dodawać aplikacje wraz ze zmieniającymi się potrzebami.

 

Aplikacje, które doskonale współpracują w chmurze, a każda z nich rozwiązuje faktyczne problemy biznesowe i oferuje rzeczywiste korzyści. Łącząc je zyskujesz narzędzia i możliwości, które przemienią Twoją firmę. Elastyczne licencjonowanie pozwala optymalizować koszty. Licencja na plan daje dostęp do wszystkich aplikacji objętych danym planem, wszystkich funkcjonalności Dynamics 365 i pełne możliwości dostosowywania systemu. Dodatkowo użytkownik posiadający licencje na dany plan w cenie dostaje:

  • PowerApps, w tym Flow
  • Microsoft Social Engagement
  • Unified Service Desk
  • Voice of Customer 
  • Aplikacja mobilna z dostępem offline
  • Funkcjonalnośc grywalizacji – Microsoft Gamification
  • Portal kliencki dla użytkowników zewnętrznych

 

 

Zwiększ dochodowość, sprzedawaj więcej, skoncentruj się na działaniach i pracuj efektywniej wykorzystując możliwości jakie daje aplikacja. Wyposaż pracowników we właściwe narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki rozwiązaniom Dynamics 365 zespoły handlowe są przygotowane do działania i mają dostęp do odpowiedniej wiedzy oraz narzędzi umożliwiających współpracę i komunikację, mogą szybko reagować, są mobilne i bardzo produktywne.

  •        zintegrowane katalogi kontaktów, klientów i potencjalnych klientów,
  •        ewidencja i zarządzanie procesem sprzedaży – rejestracja działań oraz kontaktów z klientami, a także zadań planowanych do wykonania
  •        usprawnienie oraz racjonalizacja  sprzedaży – rozbudowana analityka; raporty, wykresy, rozbudowane kwerendy, dzięki którym otrzymujemy kompleksowe informacje o potencjalnych klientach i szansach sprzedaży
  •        automatyzacja tworzenia ofert sprzedaży dzięki katalogowi produktów i usług
  •        zarządzanie zamówieniami dla klientów,
  •        rozbudowane możliwości zarządzania pracownikami oraz zespołami działu sprzedaży: uprawnienia, cele sprzedażowe,
  •        biblioteka materiałów sprzedażowych i marketingowych,
  •        listy i kampanie marketingowe.
 

Zapewniaj bezproblemową i wielokanałową obsługę jakiej oczekują klienci, stwórz bazę wiedzy i poznaj preferencje klientów. Możliwość szybszego reagowania, podejmowania działań z wyprzedzeniem, efektywną obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładają się na dochodowość firmy w długim okresie.

  •        zarządzanie kontaktami, klientami i zgromadzonymi o nich informacjami
  •        pulpity samoobsługowe
  •        zarządzanie produktami, usługami i kontaktami
  •        tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy (produkty, usługi, sposoby postępowania)
  •        zarządzanie zasobami (narzędzia, lokalizacje, pracownicy)
  •        definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
  •        raportowanie i analizowanie świadczonych usług, SLA
  •        planowanie pracy serwisów, kalendarze.

  

Buduj przewagę dzięki obsłudze wezwań serwisowych za pośrednictwem rozwiązania Dynamics 365. Zoptymalizowane planowanie, narzędzia dla pracowników mobilnych i konserwacja prewencyjna to narzędzia, które mogą posłużyć do zwiększenia dochodów.

  •        zoptymalizowane planowanie usług w terenie, optymalizacja tras i czasów dojazdu,
  •        kalendarze, automatyczne planowanie wizyt,
  •        zarządzanie umowami serwisowymi, instalacjami produktów i gwarancjami,
  •        zarządzanie zapasami, kontrola zasobów serwisowych we wszystkich lokalizacjach, magazynach, składach, samochodach,
  •        efektywna praca na urządzeniach mobilnych, również w trybie offline,
  •        wielokanałowa komunikacja z klientem,
  •        aktualizowana na bieżąco mapa zgłoszeń.

  

Korzystanie z inteligentnych rozwiązań do automatyzacji obsługi projektów. Oprogramowanie to pomaga skutecznie zarządzać projektami, zasobami
i budżetami, by .zachować przewagę nad konkurencją, rozwijać się i zwiększać dochody.

  •        planowanie projektów i kosztorysów, szablony i automatyzacja usług.
  •        zarządzanie zasobami, optymalizacja pracy konsultantów, obsługi klientów i usług serwisowych w terenie,
  •        mobilność, praca nad projektami w dowolnym czasie i miejscu,
  •        zarządzanie czasem i wydatkami, ocena, zmiana i zatwierdzanie wszystkimi wydatkami związanymi z zadaniami,
  •        generowanie, zatwierdzanie faktur związanych z projektem,
  •        współpraca z systemami obsługi finansów w przedsiębiorstwie.

 

Adobe Marketing Cloud, wybrana przez nas aplikacja marketingowa będąca częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365 w edycji Enterprise, to wszechstronny moduł marketingowy, który może posłużyć do zapewniania satysfakcji klientom.



           Więcej informacji  na stronie  dynamics365.com.pl

 

 

Integris
Microsoft Partner
Microsoft Dynamics
Axpact