INTEGRIS Kompleksowe rozwiązania

Dynamics 365 (CRM)

 

Microsoft Dynamics 365 to usługa dająca możliwość wyboru. Połączenie aplikacji biznesowych w tym CRM i ERP na jednej platformie pozwala rozwijać firmę na własnych warunkach. Możesz dodawać aplikacje wraz ze zmieniającymi się potrzebami.

 

Aplikacje, które doskonale współpracują w chmurze, a każda z nich rozwiązuje faktyczne problemy biznesowe i oferuje rzeczywiste korzyści. Łącząc je zyskujesz narzędzia i możliwości, które przemienią Twoją firmę. Elastyczne licencjonowanie pozwala optymalizować koszty. Licencja na plan daje dostęp do wszystkich aplikacji objętych danym planem, wszystkich funkcjonalności Dynamics 365 i pełne możliwości dostosowywania systemu. Dodatkowo użytkownik posiadający licencje na dany plan w cenie dostaje:


  • PowerApps, w tym Flow
  • Microsoft Social Engagement
  • Unified Service Desk
  • Voice of Customer 
  • Aplikacja mobilna z dostępem offline
  • Funkcjonalnośc grywalizacji – Microsoft Gamification
  • Portal kliencki dla użytkowników zewnętrznych

 

 

Zwiększ dochodowość, sprzedawaj więcej, skoncentruj się na działaniach i pracuj efektywniej wykorzystując możliwości jakie daje aplikacja. Wyposaż pracowników we właściwe narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki rozwiązaniom Dynamics 365 zespoły handlowe są przygotowane do działania i mają dostęp do odpowiedniej wiedzy oraz narzędzi umożliwiających współpracę i komunikację, mogą szybko reagować, są mobilne i bardzo produktywne.


  • zintegrowane katalogi kontaktów, klientów i potencjalnych klientów,
  • ewidencja i zarządzanie procesem sprzedaży – rejestracja działań oraz kontaktów z klientami, a także zadań planowanych do wykonania
  • usprawnienie oraz racjonalizacja sprzedaży – rozbudowana analityka; raporty, wykresy, rozbudowane kwerendy, dzięki  którym otrzymujemy kompleksowe informacje o potencjalnych klientach i szansach sprzedaży
  • automatyzacja tworzenia ofert sprzedaży dzięki katalogowi produktów i usług
  • zarządzanie zamówieniami dla klientów,
  • rozbudowane możliwości zarządzania pracownikami oraz zespołami działu sprzedaży: uprawnienia, cele sprzedażowe,
  • biblioteka materiałów sprzedażowych i marketingowych,
  • listy i kampanie marketingowe.

Zapewniaj bezproblemową i wielokanałową obsługę jakiej oczekują klienci, stwórz bazę wiedzy i poznaj preferencje klientów. Możliwość szybszego reagowania, podejmowania działań z wyprzedzeniem, efektywną obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładają się na dochodowość firmy w długim okresie.

 

  • zarządzanie kontaktami, klientami i zgromadzonymi o nich informacjami
  • pulpity samoobsługowe
  • zarządzanie produktami, usługami i kontaktami
  • tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy (produkty, usługi, sposoby postępowania)
  • zarządzanie zasobami (narzędzia, lokalizacje, pracownicy)
  • definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
  • raportowanie i analizowanie świadczonych usług, SLA
  • planowanie pracy serwisów, kalendarze.


  

Buduj przewagę dzięki obsłudze wezwań serwisowych za pośrednictwem rozwiązania Dynamics 365. Zoptymalizowane planowanie, narzędzia dla pracowników mobilnych i konserwacja prewencyjna to narzędzia, które mogą posłużyć do zwiększenia dochodów.


 

 

  • zoptymalizowane planowanie usług w terenie, optymalizacja tras i czasów dojazdu,
  • kalendarze, automatyczne planowanie wizyt,
  • zarządzanie umowami serwisowymi, instalacjami produktów i gwarancjami,
  • zarządzanie zapasami, kontrola zasobów serwisowych we wszystkich lokalizacjach, magazynach, składach, samochodach,
  • efektywna praca na urządzeniach mobilnych, również w trybie offline,
  • wielokanałowa komunikacja z klientem,
  • aktualizowana na bieżąco mapa zgłoszeń.

  

Korzystanie z inteligentnych rozwiązań do automatyzacji obsługi projektów. Oprogramowanie to pomaga skutecznie zarządzać projektami, zasobami
i budżetami, by .zachować przewagę nad konkurencją, rozwijać się i zwiększać dochody.


 

  • planowanie projektów i kosztorysów, szablony i automatyzacja usług.
  • zarządzanie zasobami, optymalizacja pracy konsultantów, obsługi klientów i usług serwisowych w terenie,
  • mobilność, praca nad projektami w dowolnym czasie i miejscu,
  • zarządzanie czasem i wydatkami, ocena, zmiana i zatwierdzanie wszystkimi wydatkami związanymi z zadaniami,
  • generowanie, zatwierdzanie faktur związanych z projektem,
  • współpraca z systemami obsługi finansów w przedsiębiorstwie.

 

Adobe Marketing Cloud, wybrana przez nas aplikacja marketingowa będąca częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365 w edycji Enterprise, to wszechstronny moduł marketingowy, który może posłużyć do zapewniania satysfakcji klientom.



           Więcej informacji  na stronie  dynamics365.com.pl

 

 

Integris
Microsoft Partner
Microsoft Dynamics
Axpact