INTEGRIS Kompleksowe rozwiązania

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 2016

 

Czym jest CRM?

Wiemy, że CRM służy do zarządzania relacjami z klientami.

Co to właściwie znaczy i czy to jedyna funkcjonalność? Czy korzystanie z CRM to tylko uzupełnianie bazy klientów i wpisywanie sprawozdań z rozmów, spotkań z nimi?  

 

Dla właścicieli firm CRM jest m.in. narzędziem obniżającym koszty związane z pozyskaniem i utrzymaniem klientów.  CRM poprawia organizację pracy nie tylko działów sprzedaży, staje się również nieodzownym rozwiązaniem w działaniach marketingowych czy serwisowych.  A co najważniejsze, że oprogramowanie jest wspólne dla wszystkich działów, co usprawnia obsługę klienta na całej linii.

 

Microsoft Dynamics CRM 2016 jest optymalnym rozwiązaniem jeśli w Twojej firmie ważne jest spersonalizowane, aktywne i przewidywalne zarządzanie, uwzględniające aktywne uczestnictwo klientów w kształtowaniu relacji.

 

SPRZEDAŻ


Obsługa klientów to podstawowa czynność większości przedsiębiorstw, której sposoby zależne są od  wielu czynników. Jedno jest pewne, musi ona być jak najlepsza. CRM2016 jest w pełni zintegrowany
 z programami pocztowymi i przeglądarkami, najważniejsze informacje mogą pojawiać się bezpośrednio w skrzynce odbiorczej. Handlowiec ma bezpośredni dostęp w każdym miejscu do ważnych informacji, może dokonywać analiz i przeglądać dane sprzedażowe w arkuszach Excela bezpośrednio w oprogramowaniu CRM online.

 

Każdy użytkownik może spersonalizować nie tylko ekran główny, ale również generowane bezpośrednio z systemu CRM 2016 dokumenty (analizy, oferty, zapytania, zamówienia, faktury)bez konieczności ręcznego eksportu danych.

 

MARKETING

 

Płynne przejście od planowania do realizacji to żaden problem dla CRM 2016 dzięki wykorzystaniu Office 365  oraz Power BI analizujących efektywność działań.  Lejek sprzedaży i prezentacja inwestycji marketingowych w czasie rzeczywistym, to tylko nieliczne funkcje tego oprogramowania. Marketing może być realizowany przy pomocy różnych kanałów związanych z listami marketingowymi oraz kampaniami m.in. realizowanymi przez SMS i e-mail.

 

OBSŁUGA SERWISOWA

 

Zarządzanie usługami serwisowymi, personalizacja ekranów kolejkowania i sposobów realizacji zleceń serwisowych, to podstawowe funkcje panelu serwisowego dające szansę szybkiego reagowania oraz podejmowania działań z wyprzedzeniem. Możliwość samoobsługi zgłoszeń przez klientów, definiowanie przepływów pracy między zespołami i grupami, wielokanałowe zbieranie informacji od klientów i ich analiza, usprawniają obsługę klienta na poziomie posprzedażowym.

 

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

 

W dobie współczesnej komunikacji, która nie ogranicza się jedynie do telefonu i wiadomości e-mail ważne jest, aby kontakt z klientem odbywał się na różnych zintegrowanych ze sobą płaszczyznach. CRM 2016 umożliwia obserwowanie, analizę i kierowanie zainteresowań klientów w ramach dostarczanych produktów.

 

Dynamics CRM pozwala na wielojęzyczną obsługę serwisów społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter, You Tube, News, Blogi, a także monitorowanie forów, dyskusji i innych źródeł poprzez RSS.  Profilowane widoki umożliwiają automatyczne wyszukiwanie potencjalnych leadów oraz udostępnianie treści. Na podstawie monitorowanych treści możliwa jest identyfikacja i ocena wymaganych działań serwisowych. Tworzenie grup, ról i zadań w ramach grup społecznościowych odbywa się podobnie jak w Office 365. Bezpośrednio z wpisów w serwisach społecznościowych mogą być kreowane i przydzielane zadania w CRM. Tweety i wpisy na Facebooku publikowane są z modułu Social Center, z szerokim wykorzystaniem zawartości multimedialnej.

  

MOBILNOŚĆ

 

Mobilność, to chyba najbardziej pożądana funkcjonalność współczesnego oprogramowania wspierającego zarządzanie relacjami z klientami. Dynamics CRM 2016 umożliwia wygodne korzystanie z aplikacji na tabletach oraz smartfonach nie tylko w trybie online. Dzięki automatycznej, płynnej synchronizacji danych użytkownicy maja stały dostęp do danych, wiele opcji podglądu i prezentacji danych na urządzeniach mobilnych (np. przegląd danych z CRM w formie kalendarza),  możliwość kontekstowego przeglądania dokumentów w aplikacjach mobilnych poprzez wiele opcji podglądu.    

  

CRM online jest globalną usługą zarządzaną przez Microsoft. Aby zapewnić obsługę potrzeb biznesowych klientów na całym świecie podejmowane są ciągłe inwestycje, zarówno w infrastrukturę, jak i w rozwój platformy. Microsoft inwestuje duże środki dla zapewnienia bezpieczeństwa danych, zgodności z przepisami, wydajności, łatwości zarządzania i możliwości międzynarodowej ekspansji. Przy wykorzystaniu CRM online klient nie ponosi nakładów na zakup i utrzymanie infrastruktury IT, a także na zapewnienie bezpieczeństwa swoich danych.

 CRM online pozwala na kodowanie/dekodowanie danych, z możliwością zmiany klucza kodowania,  w trybie online z wykorzystaniem SQL TransparentData Encryption, co umożliwia pełną ochronę bez ograniczenia funkcjonalności CRM.

W najnowszej wersji CRM online wbudowano mechanizm masowego importu/exportu danych z CRM poprzez stronę Dynamics LCS (Life Cycle Services).


Integris
Microsoft Partner
Microsoft Dynamics
Axpact